pirmdiena, 2008. gada 25. februāris

krikši

jau kuro reizi.. jau kuro reizi vakar iesākts stāsts - šodien pārlasīts un bez žēlastības saplēsts.
Tu mani nosauci par tukšu. a varbūt es tāda gribu būt?
blondīne ar mazu klēpja sunīti, bez liekām domām. mans mīļākais sporta veids būtu teniss un šopings.
es katru nedēļu ietu pie manikīra un pedikīra un pie Kīra arī es ietu. man būtu 27 zelta gredzeni un tiem pieskaņotas rotas. un man nebūtu ne par ko jādomā.
satiktos ar citām cacām un apspriestu sončikas jauno draugu un viņas bezgaumīgo somiņu ar kuru tā svilpaste bija ieradusies uz kokteiļvakaru Krētā. piemēram.
tā vietā.
es nemāku rakstīt. johaidī. un šorīt pamodos blakus džekam, ar kuru esmu tikai pāris reizes runājusi. tipiski. vakar dzērām viskiju no kakliņa un kaucām latviešu dziesmas. nospļauties bija par komeni. tad vēl skūpsti. pirmo reizi satiku vīrieti, kurš to dara bez mēles. tas viss ko atceros. bet no rīta izvēlos no viņa gultas un dusmīgi apkampusi minīša pudeli tipināju uz savu istabiņu. protams arī tur mītošajam vīriešu kārtas objektam vajadzēja man uzmākties, nemaz nenožēloju nevienu lamuvārdu un sitienu ko viņam veltīju.
gaidu kad novilksies filma "The Hours" un "Step up 2"

Nav komentāru: