otrdiena, 2008. gada 3. jūnijs

krikši

Life couldn't be more perfect. Could it?
Atliek iziet no Torenntiem,lai internets sāktu skriet vēja spārniem cool.gif
Vakar pāršķirstīju savu mācību gada sākumā rakstīto dieneni. Nosmējos un palika kauns. Padoms numur viens - nekad nededziniet savas vecās dienasgrāmatas uz sava balkona. It īpaši nakts vidū. silent.gif
Cik gan viegli ir palīdzēt citiem, dot padomus, ļaut izraudāties un uzklausīt. Vēl vieglāk ir visiem uzlikt svēto Nikolaju un uzpīpēt uz sava balkona kā princesei. Man nevajag nevienu, es esmu pašpietiekama. Tik daudz lomu,ka grūti izvēlēties patreizējam brīdim atbilstošāko. Laikam - "es-šodien-esmu-īsta" būs gana laba. Vakar blenzu vienā punktā un gribēju raudāt. Tikai asaras nenāca ne sitamas. Smieties pēc pavēles viņa iemācijās, laiks iemācīties arī raudāt. Es šodien esmu laimīga, patiesa. Tik pat patiesa,kā izdomāti sapņi. Tik pat laimīga kā notecējusi skrpostu tuša.
Esmu kumelīšu tēja. Kafija bez cukura. Medus muca ar darvas pikuci. Apputējusi svece. Graboša tastatūra. Es šodien esmu vējš. Degoša cigarete. Apkaltis citrons. Sarūsējusi nagla. Es esmu bezgala tukša.
pfff... Cik egoistiski - pierakstīt veselas 8 rindiņas par un ap sevi. It kā kādu tas interesētu. silent.gif Labāk parunāsim par interesantākām lietām. Par to kā pasaule jūk prātā. Leduslāči drīz sauļosies bikini un mēs cepsim desiņas virs vulkāniem. Cik parocīgi. Eu - bet vai tad kādu tas interesē? Vajag jau čīkstēt tikai par sevi, par meliem, izlikšanos, par to cik viss ir nožēlojami, par to, ka es to un jūs šito, par to, ka mans sapņu princis, redz mani nemīl, un par to, cik man, redz grūti klājas, par nazi ar 9 asmeņiem, par to,ka neviens mani nesaprot, par to cik daudz esmu piedzīvojusi, ka mana dzīves pieredze ir pat lielāka, nekā manas mammas, ka man uz sejas ir pumpa, ka cukurs beidzās, ka tramvajs kavējas, ka dabuju 3nieku vēsturē, ka vecāki atkal neapmierināti, ka sāp galva pēc vakardienas dzeršanas, ka... nu, palīdziet ,man izdomāt par ko vēl jūs,dzīves izlutinātie, varētu diskutēt! Ak, jā... Par to globālo sasilšanu un torisonu laukiem arī. ja vēlamies atsāt bešani labo iespaidu par savu zināšanu gūzmu.
Life couldn't be more perfect.....

Nav komentāru: