piektdiena, 2008. gada 23. maijs

krikši

Es viņam piedodu. Viņš nezin, ka spēj mani pacelt debesīs un triekt pret asfaltu, pat neko nedarot. Nezināšana jau neatbrīvo no atbildības, bet ne manā gadījumā. Es viņam spētu piedot visu. Piedot - atdot - atdoties - kāda starpība?

Cik banāli ir nosaukt Mīlestību par banālu. banāls - anāls - kāda starpība?

Es šodien neko prātīgu neierakstīšu tāpat
Es šodien neesmu prātīga.
Bet pamodos ar to pašu neizskaidrojamās laimes sajūtu.
Vakar nodevu asintiņu. Meitenei, kura atrodas 1.slimnīcā.
Man ir A-- grupa. cool.
Jāiet uzpīp pabarot vēzīti.
Noskūpstīt viņa piesardzību no lūpām.
Es būtu tik laimīga, ja viņš būtu aizņemts vai gejs! Vai arī aizņemts gejs - I don't care. Galvenais - lai es viņu varētu uztvert kā cilvēku. Lai man neļimtu ceļi un negribētos bēgt no viņa skatiena.
Viņš bojā manu raksturu. Tas galīgi nav labi.

Nav komentāru: