trešdiena, 2008. gada 17. decembris

pie ārsta

„Sveiki, vēlos veikt Sirdsapziņas operāciju. Tieši sirdsapziņas dēļ man pēdējā laikā vairs neveicas biznesā un nu jau esmu uz bankrota sliekšņa. Zāles nepalīdz, hipnozes kursu efektivitāte ir pielīdzināma nullei, tādēļ vēršos pie Jums ar lūgumu – izgrieziet to ārā, pirms tā sabojā visu, kas man pieder.”


„Labdien, esmu dzirdējis, ka Jūs lieliski palīdziet cilvēkiem ar visāda veida problēmām. Redziet, pirms kāda laika jūs man vaicāt Zaļo Īkšķīšu operāciju. Diemžēl jāsaka, ka jau vairākus gadus lauksaimniecībā ir smaga krīze, tādēļ lūdzu pēc iespējas ātrāk man šos īkšķīšus apmainīt pret Zelta Rokām ”

„Ļoti cienījamais Ārsta kungs! Jūs man veicāt Gaišredzības operāciju, bet man ir parādījušās nevēlamas blaknes – man ir pazudusi atmiņa un pēc gaišredzības seansu veikšanas es vairs neatceros, ko redzēju. Lūdzu, izraksties kādas zāles pret šo problēmu, citādāk es vairs nespēju noteikt kur man vislabāk investēt finanses.”

„Labdien, pirms 3gadiem Jūs man veicāt Jaunības operāciju un izrakstījāt ēdienkarti, kuru man jāievēro 10 turpmākos gadus. Vēlējos pajautāt vai uzturā drīkstu lietot arī nēģeru embrijus? Redziet, mums ar vīru paredzēts kūrorta brauciens uz Āfriku, bet es baidos, ka no nēģeru embrijiem man varētu parādīties melni plankumi.”

Nav komentāru: