trešdiena, 2010. gada 29. decembris

m.Auka

Davai būsim kategoriski! Sāksim ar kategoriju, kurā ietilpst tā sīkā kuce, kura atņēma man puisi, un kura MAN vēljoprojām ir “da best frend ever beibī, davai vēl iedzeram”. Tātad, viņa pēc mana ex un viņas tagadējā definīcijas ietilpst tādā kā dižciltīgajā antačabl kastā - “hipijs ar gota dvēseli”. Õ, jā, tas man patīk. Vēl viņiem ir tādas kā “krievu” sektas, “zilo” subkultūra, “pseidointelektuāļu-izdrāz mani tikai dzērumā” slāņi. Da visādi ir tie grupējumi. Jo vairāk sāc šķirstīt vārdnīcas un izlikties, jo krutāki ir apkārtējie. Piemēram, tā vietā, lai es to mauku nosauktu par mauku, es viņu varētu nosaukt par “tas ir tik psihodēliski,ka tu gribi beigt uz maniem sīkajiem, rižajiem pupiem” tipa dzērājslampu. Ar neapšaubāmi dziļu.. dvēsleli.

Nav komentāru: