pirmdiena, 2010. gada 15. novembris

kļūdas

Qwerty
Man ir apnicis, ka katra teikuma pirmajam vārdam automātiski palielina sākumburtu. Apātiski veros, kā sarkana zigzaga pasvītro katru nepareizi uzrakstīto vārdu. “Atvainojamies, šajā dokumentā ir pārāk daudz kļūdu,kuras tiek ignorētas. Mēs vairs to nepacietīsim.”
Vajag blaukus avotu, dzidru un skaidru, lai varētu ūdeni smelties saujām un mazgāt dubļainu seju. Avotu, kas mīt citā un tikai ielūkojoties acīs var dzirdēt, kā tas plūst caur sārņiem, paliekot tikai tīrāks un atvēsinošāks. Uztaisīt no māliem cilvēciņu un bakstīt to ar skujām. Izšķīdnāt avotā. Vērot, kā tas priecīgi aizļerpato pa meža takām, pat neatskatoties. Tu viņu radīji. Tu bakstīji, sāpēji, mīlēji, raudāji un smējies. Skaties, kā viņš izgaist. Lido prom un nesāp. Nemaz nesāp.
Kā cilvēks es nevaru neko. Es esmu vājš, pat kurpju šņores nespēju sasiet un klūpu. Bet kā māte es varu visu. Kā tēvs es varu visu. Kā radītājs es varu visu. Ar lepnumu acīs skatīties uz savu kroplīti un teikt, ka skaists. Ka labs, ka pati pilnība.
Šajā dokumentā ir pārāk daudz kļūdu. Pārāk daudz. Kļūdu.

Nav komentāru: