otrdiena, 2008. gada 29. jūlijs

krikši

Lūk - manas neeksistējošās pārdomas---->
pārdomu nav, domu nav, iedomu nav, nekā nav....
Dzert kādu miligramu no cita dzīves, jo savu dzīvi nevar ne atdzerties. Dzīvot zagtos mirkļos, ik pa brīdim bailīgi atskatoties atpakaļ - vai tik kāds nenāks un neņems nost. Mieloties ar dāvinātām konfektēm un laimīgi nopūšoties ostīt duci rožu. Cik žēl, ka tās es pati sev uzdāvināju.
Es varētu pierakstīt vēl virkni nevienam nevajadzīgu salīdzinājumu, epitetu un spilgtu metaforu, bet... Cik vārdi dažkārt var būt tukši un sekli. Maniem vārdiem nedrīkst ticēt. Manām domām nedrīkst ticēt. Neticēt, neticēt...
"Palīdzi man Viņu aizmirst" -Tu man lūdzi..
"Man liekas - Tu neapzinies,ko runā..."
"Es ļoti labi apzinos,ko runāju.."
"Tu tiešām vēlies Viņu aizmirst?"
"Es viņu mīlu!!!!"
"Piedod, bet es negribu būt tikai aizvietotāja..."
"Viņu nevar aizvietot. Nevienu nevar aizvietot, ne tā?"
"....."
"nāc pie manis..."

nē, man ir ko rakstīt. Es GRIBU rakstīt! atšujieties no manis, jūs, iedomas tādas! es tagad jūs pierakstīšu pilnas! Es rakstīšu tik ilgi,kamēr pirkti sāks sāpēt, drukāšu tik ilgi,līdz būšu apmierināta ar to,ko esmu radījusi. Visas domas pierakstīšu. Pārkaisīšu ar savām skumjām un tad mērkšu pirkstu galus savās acīs.
Es, Man, Sev. Un neeksistē nekas cits. Nekādas empātijas, nekādas iejušanās cita ādā. Velns, es pat savā ādā nevaru iejusties! Rakstīt, rakstīt, rakstīt un nevienam nerādīt. Visu dvēseli izrakstīt tukšu.
uj.. tukšums... cik trāpīgs vārds.
Es tomēr zvanīšu. rīt piezvanīšu un tad,cerams, braukšu prom.
netici nekam, vārdi ir tikai vizuālas marionetes, acu un dvēseles apmānīšanai. netici vārdiem.... nu IR, IR jābūt kaut kam augstākam par tiem!!!!

manas pārdomas neeksistē. Zini kādēļ? Ha! Es pati neeksistēju. Ir tikai izdomāts tēls, kuru apzināti esmu radījusi. Lai apmānītu, jūs visus apmānītu, liktu ticēt,ka tā esmu es, lai pati sevi apmānītu.

Es kaut ko teicu par rakstīšanu? Grafomānija? (mmm) cik pazīstama un salda skaņa, kad pirksti skrien pāri tastatūrai un dara visu, ko Tu tiem liec. Delete, Insert, Enter...
šeit es lieku savām neeksistējosām pārdomām punktu.
es neesmu stirpa - paškontrole man ir sveša. Uz priekšu! niciniet mani par to! es tikmēr rakstīšu.
netici. vārds ir viltīgs. Apmānīs un ievilks Tevi savos tīklos,ka pat nepamanīsi.

Nav komentāru: